CARDIO TIME

Publicerat

wpid-snapchat-8204417301714110085.jpg

Back on track!!! Nu kör jag cardio varje dag fram till Filippinerna den 23 februari! Jag ska bli så bra jag kan bli på två stenhårda veckor både i kost & träning. Intervaller varannan dag & långdistans varann dag, men på intervall-dagarna har jag även klämt in ett styrkepass på eftermiddagen.. så nu ska allt som kan rinna av – RINNA AV! #Selfomninutrition ☆☆☆

________________________________________________________________________________________

Back on track! I’m going to do cardio every day until we go to phillipiness 23th february. I’m going to be as good as I can util then, with the right food and kick ass workout sessions. Intervalls every second day and long distance the other days, but on my Intervalls days I also do strengh training in the afternoon. It’s time now!!! #Selfomninutrition ☆☆☆

Kommentera via Facebook

2 thoughts on “CARDIO TIME

  1. skulle va kul om du delade med dig av vad du kommer äta nu när du ska få de att ”rinna av” haha :) älskar din blogg & är de så du kommer äta fler mål och mindre och ta bort alla kolhydrater eller hur är de tänkt ? kram tack för svar

  2. Hej! Blir så inspirerad av dig!! Skulle jättegärna vilja veta hur du lägger upp matvanorna under en hel dag :) vore kul att se ett inlägg med bilder på frukost, mellis, middagar och recept osv! Jag har idétorka här hemma! Ha det bäst! Mvh Malin

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *